1

F.A.Q.

Retourneren

Is retourneren gratis?

De verzendkost nemen wij op ons. De retourkost is voor rekening van de klant. Je kan altijd je pakketje komen terugbrengen naar een van onze winkels of verzenden via Bpost naar onze winkel in Herent en dit in de originele staat en originele verpakking samen met de leveringsbon.

Foutieve levering

Wanneer je een verkeerd artikel geleverd hebt gekregen kun je dit bij ons melden via telefoon of mail. Samen zoeken we naar een oplossing

Mijn aankoop is defect, wat nu?

Wij adviseren je om met jouw artikel naar een van onze winkels te gaan. Onze medewerkers zullen dan samen met de leverancier beoordelen of het artikel eventueel gerepareerd of vervangen kan worden  en wat de eventuele kosten hiervoor zullen zijn.

Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

Zodra jouw retour bij ons is verwerkt, zal de terugbetaling gebeuren.

Bekijk ook deze vragen

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Contacteer ons